środa, 12 września 2018

Zakres prawa cywilnego przy rozwodach.

Prowadząc własną kancelarię adwokacką miałam i mam do czynienia ze sprawami z bardzo różnych dziedzin prawa, także z prawem handlowym i gospodarczym. Ale to sprawy z zakresu prawa cywilnego, a w szczególności sprawy rodzinne i spadkowe są mi szczególnie bliskie. Dobrze napisany pozew to bardzo istotna sprawa – nie tylko zresztą w sprawach
rozwód adwokat Wrocław. Pozew to co do zasady pierwsze pismo wnoszone w danej sprawie, dlatego należy szczególnie zadbać o poprawne zredagowanie wszystkich wniosków. W sprawie o Wrocław adwokat rozwód sąd orzeka nie tylko w przedmiocie rozwiązania małżeństwa. Sąd orzeka też o tym, który z małżonków ponosi winę za ów rozkład pożycia (chyba, że oboje małżonkowie zgodnie wnoszą, aby sąd o tej winie nie orzekał). Ale to jeszcze nie wszystko. Sąd zajmuje się też kwestią małoletnich dzieci stron, jeśli strony (a więc Wrocław adwokat rozwód się małżonkowie) mają wspólne małoletnie dzieci. A konkretnie sąd orzeka, któremu z rodziców tę władzę rodzicielską powierzyć. W wyroku rozwód adwokat Wrocław sąd może np. powierzyć wykonywanie władzy rodzicielskiej jednemu z rodziców, ograniczając władzę drugiego do określonych obowiązków i uprawnień wobec dziecka. Wiele pytań kierowanych do kancelarii powtarzało się szczególnie często. Dlatego postanowiłam odpowiadać na te pytania na łamach bloga. A następnie zebrać te odpowiedzi i umieścić w jednym e-booku. Mam nadzieję, że znajdziesz tu odpowiedzi na wiele swoich wątpliwości. Każda sprawa o rozwód adwokat Wrocław czy podział majątku jest jednak inna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz